Monday, September 8, 2008

And it starts,,,

Okej, så nu har man blivit inknuffad på den här jävla blogg grejen... pust och stön... Personligen har jag alltid avskytt skiten men man får väl göra det bästa av det. Men det ska faktiskt bli lite intressant och se vad det blir av det här...

Men för att förklara varför jag ens skaffat mig en blogg så är det så att jag började en KY-utbildning förra veckan - projektledning inriktning spel - och en av uppgifterna vi fick var att skapa just en blogg. Vissa uppgifter och läxor kommer till och med att skötas över bloggen så om vissa inlägg blir svåra att förstå kan det vara därför... eller så kan det vara för att jag bara är jag... man vet aldrig.

Det här var igentligen bara ett test/hej-och-välkomna inlägg... ett ordentligt inlägg borde komma inom kort... Stay tuned!

1 comment:

Ola Janson said...

Du får vara hur vulgär du vill. Det du skriver skall du stå för. Det är en del av marknadsföringen av dig själv.

Jag kommer att uppmana eventuella arbetsgivare att läsa bloggarna, oavsett hur politiskt inkorrekta de är. De ord du skriver skall du stå för -- även i en anställningsintervju.